مشاوره رایگان بسته بندی محصول

به آخرین خریدتان فکر کنید. چه محصولی را با چه بسته‌بندی خریداری کردید؟ چه چیزی شما را جذب آن برند خاص کرد؟ آیا بسته‌بندی تاثیرات ناخودآگاهی در انتخاب شما داشته است؟

برای دریافت مشاوره رایگان (اعتبار سایت) کافی است با ما تماس بگیرید.

نیاز به مشاوره طراحی بسته بندی دارید؟

شرکت چاپ احمدی با بیش از یک دهه حضور موفق در صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور افتخار دارد تا در قامت طراح و مشاور بسیاری از پروژه های داخلی و خارجی به کارفرمایان محترم خدمت رسانی کرده باشد. این شرکت با بهره گیری از دانش و تجربه مدیران خود و همچنین بکارگیری نیروی جوان، با انگیزه و در عین حال متخصص و بهره گیری از بروزترین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آمادگی دارد تا به عنوان طراح و مشاور پروژه های چاپی و بسته‌بندی با کارفرکایان عزیز همکاری داشته باشد.

چرا مجتمع چاپ و بسته‌بندی احمدی؟

 پیام‌هایی که مشاهده می‌کنید تنها بخشی از طراحی بسته بندی های جذابی است که مجموعه چاپ و بسته‌بندی احمدی اخیرا انجام داده است. شما میتوانید برای مشاهده بیشتر نمونه کار ها و جعبه های آماده اینجا کلیک کنید.

نکاتی کلیدی:

مشاوره و طراحی

مشاوره طراحی بسته بندی (Packaging design consultation) به فرآیندی اطلاق می‌شود که مشاور بسته بندی در خصوص مسائلی که ذهن کارفرما را در خصوص روند پکیجینگ دیزاین مشغول کرده با او مشورت می‌کند و راهنمایی‌ها و نکات لازم را به او یادآور می‌شود.

دلیل اهمیت مشاوره طراحی پک بسته بندی چیست؟

نکاتی چون جنس ظرف محصول چه باید باشد و یا اینکه پرینت بسته بندی به چه نحوی باید انجام شود مواردی است که در جلسات مشاوره طراحی بسته بندی بیان می‎‌شود.

چگونه یک طراحی باکس بسته بندی میتواند شمارا از رقبا متمایز کند؟

یک طراحی حرفه‌ای بسته بندی، جذابترین جنبه های محصول را به وضوح نمایش می دهد.

با سازمانی کردن و محدود کردن رنگ ها در طراحی بسته بندی همیشه در ذهن ها بمانید.

طراحی بسته بندی به زبان دیگر ینی ست کردن رنگ ها و عکسها با یکدیگر که باید به نحوی باشد که چشم مخاطب را هرگز خسته نکند و یک هویت یا ماهیت به محصول شما بدهد و شما و محصولتان را در ذهن مخاظب جا بیاندازد.

برای دریافت مشاوره رایگان محصول کافی است از طریق فرم تماس با ما ارتباط بگیرید.

منتظر تماس شماییم!
 

آدرس: اصفهان -خیابان سپه -ابتدای کوی کازرونی 
تلفن : 03132216066 -09017910908
کد پستی :8147744711

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجتمع چاپ و بسته‌بندی احمدی می باشد.